Partnereinknek a következő szolgáltatásokat kínáljuk:

Múltbeli marketingtevékenység eredményességének, hatékonyságának, megtérülésének vizsgálata a marketing-mix modellezés eszközének segítségével

  • Minden modellezési munka alapja a múltbeli idősoros adatok összegyűjtése. A vizsgált időszak hossza egyaránt függ az elemzés jellegétől (rövidebb vagy hosszabb távú változásokat szeretnénk vizsgálni), továbbá az adatok gyakoriságától is. Heti adatok esetében már egy év is elegendő hosszúságú lehet, míg havi adatsűrűség esetében legalább 3 év számaira van szükség.
  • A modellezésbe bevont információk többsége a megrendelőnél általában eleve rendelkezésre áll (pl. értékesítési vagy látogatói adatok, árak, disztribúciós adatok, médiaköltések). Ezen felül szükség lehet további adatsorok beszerzésére is (pl. versenytársak aktivitásai, iparági adatok, makrogazdasági mutatók, időjárási információk).
  • Az adatok rendelkezésre állását követően általában 4-6 hét szükséges a modell felállításához és az elemzés elkészítéséhez.

Kommunikációs és médiatanácsadás (kommunikációs terv optimalizálás)

  • A modell elemzése során kapott eredmények, következtetések nem csak a múlt értékelésében nyújtanak segítséget, hanem iránymutatást adnak a jövőbeli tevékenység optimalizálásához is. Igény esetén segítünk az elkövetkező időszak kommunikációs irányvonalának kialakításában, az optimális média-mix, heti-havi súlyok illetve a megfelelő időzítés meghatározásában.

Tervezett marketingaktivitások várható eredményének, megtérülésének előrejelzése (forecast)

  • Miután a részletes kommunikációs terv rendelkezésre áll, a modellezés segítségével előrejelezhetőek az eredmények, több tervváltozat esetén lehetőség nyílik azok összehasonlítására és a legjobb kiválasztására.

Szolgáltatásaink árait a magyar piac méretéhez, lehetőségeihez igazítottuk.  Fontosnak tartjuk, hogy múltbeli gyakorlattól eltérően ne csak a legnagyobb budgettel rendelkező, piacvezető cégek tudjanak élni a modellezés adta lehetőségekkel, hanem kisebb méretű, szerényebb anyagi lehetőségekkel bíró hirdetők is élvezhessék annak előnyeit.