A piac független szereplőjeként optimális megoldást képviselünk a különböző média, promóciós és egyéb marketingaktivitások hatékonyságának mérésére.

Az eredmények, következtetések és javaslatok egyedül az adatok elemzéséből illetve piaci ismereteinkből, tapasztalatunkból származnak, nem befolyásolják azokat egyéb, médiatervezői vagy értékesítői érdekek.

Makó Csaba – alapító tulajdonos

  • több mint 20 éve jelen a kommunikációs szakmában
  • médiaértékesítői illetve médiaügynökségi oldalon (multinacionális cégeknél) szerzett tapasztalat
  • 2012 óta  kommunikációs hatékonyságvizsgálatra specializálódva
  • Számos sikeres modellezési projekt különböző kategóriákban, regionális szinten is
    • Kiskereskedelem
    • FMCG
    • Telekommunikáció
    • Média
    • Pénzügy
    • Pharma
    • Online sales

Olvassa blogunkat, melyben több oldalról körbejárjuk a hatékonysági, megtérülési, optimalizálási módszereket, lehetőségeket!

Referenciák