Akinek stream-inge…
Jó másfél évvel ezelőtt már írtam blogomban az omnichannel világ térhódításáról, s a hatásról, melyet a kommunikációs mix meghatározására és…
Jó másfél évvel ezelőtt már írtam blogomban az omnichannel világ térhódításáról, s a hatásról, melyet a kommunikációs mix meghatározására és…
Ez a poszt kivételesen retrospektív jellegű lesz, hiszen a naptárra pillantva a közeljövőben lesz 10 éve, hogy az első önálló…
A sikeres és hatékony modellezés egyik alapfeltétele a megfelelő eredményváltozó, azaz KPI kiválasztása. Ez azért is kritikus, mert mint annak…
Előző blogposztomat ott hagytam abba, hogy az Analytic Partners 2020. IV. negyedévi ROI Genome Report-jában idézett, USA-beli példában egy kiskereskedelmi…
Minden korszaknak megvannak az aktuális buzzword-jei, a marketingben ez most épp az omnichannel. Kedvenc hatékonyságvizsgálattal foglalkozó cégem, az Analytic Partners…
Azt hiszem, nem kell különösebben alátámasztani azt a kijelentést, hogy a COVID járvány az élet szinte minden területén érezteti hatását.…
Azt hiszem, nem túlzás azt mondani, hogy az elmúlt hónapok eseményei életünk más területeihez hasonlóan a marketing és kommunikáció világát…
Az elmúlt év végén jelent meg egy cikk a The Correspondent két holland újságírójának tollából a következő címmel: Online reklámok…
Nagyon érdekes cikk jelent meg az elmúlt hetekben több online szakmai oldalon, köztük a Marketing Week weboldalán is. Már a…
A marketing-mix modellezés egyik legizgalmasabb és egyben egyik legfontosabb része, mikor a hirdető által használt különböző médiaeszközöket hasonlítjuk össze. Izgalmas,…