Egyenlő pályák, egyenlő esélyek?
A legutóbbi posztban megkezdett sorozatot folytatva szeretnék körbejárni egy újabb érdekes kérdéskört az Analytic Partners ’ROI Genome Marketing Intelligence Report…
A legutóbbi posztban megkezdett sorozatot folytatva szeretnék körbejárni egy újabb érdekes kérdéskört az Analytic Partners ’ROI Genome Marketing Intelligence Report…
Az elmúlt években végzett többtucat marketing-mix modellezési projekt eredményei alapján jó néhányszor próbáltam már megfogalmazni - többek közt itt a…
Idei – kissé megkésett - első bejegyzésem a korábban már többször megemlített IPA Effectiveness Awards tapasztalatairól szól, ezúttal a 2018-as…
A reklámok hatékonyságának értékelésekor örök kérdés a láthatóság és a tényleges észlelés kapcsolata. Még az „offline időkben” a televíziós reklámoknak…
A marketing-mix modellezési projektek (MMM) előkészítése során az egyik leggyakrabban elhangzó, egyébként teljesen jogos kérdés: milyen eredményt, megtérülést remélhetünk a…
Az előző bejegyzésemet ott hagytam abba, hogy vissza fogok térni egy olyan vizsgálatra, mely kifejezetten a televíziós hirdetések hosszú távú…
Az utóbbi bejegyzések aktuális témái után most ismét visszakanyarodnék a médiumok, azon belül is a televízió hatékonyságmérésének kérdéskörére. A marketing-mix…
Az információ-technológia és a sokasodó adatmennyiség marketingben betöltött egyre fontosabb szerepéről sokan és sokat beszéltek már a közelmúltban, de most…
Egészen hihetetlen adatok láttak napvilágot a WARC legutóbbi Global Ad Trends riportjában. A vizsgált 12 ország (mely a világ reklámköltésének…
Október közepén került megrendezésre Angliában az EffWeek 2017, amely idén a „Marketing hatékonyság a digitális korban” alcímet kapta. Itthonról nézve…